Nazwa usługi: Usunięcie drzew i krzewów
   
Kogo dotyczy:
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 z późn. zm.)
- Art. 83 ust. 1
- Art. 86 ust. 1 pkt 2-13
Ustawa
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)
- Art. 104
- Art. 107
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • 1)Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów – w przypadku spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych, firm, instytucji itp. Spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty mieszkaniowe dołączają do wniosku informację o poinformowaniu swoich Członków w sposób zwyczajowo przyjęty, o zamiarze złożenia wniosku, z wyznaczeniem 30-dniowego terminu na zgłaszanie uwag.
  • 2) Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa – w przypadku osób fizycznych, usuwających drzewa na cele nie związane z prowadzeniem działalności gospodarczej
  • Jeśli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę właściciela.
   
Opłaty: Zezwolenie zwolnione z opłaty skarbowej.
   
Czas realizacji: Od 21 do 60 dni
   
Tryb odwoławczy: Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza Jelcza-Laskowic, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zezwolenia.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 55